Paneuropa Logistics, cea mai bună alegere pentru orice buget!
Dacă doriți să aflați prețurile corespunzătoare unei anumite țări, faceți clic pe numele țării
Oferim servicii sigure de transport marfă intern și în toată Europa, Asia Centrală, cu o gamă largă de vehicule, inclusiv camioane, autoutilitare și dube.
Coletele transportate trebuie să aibă minimum 20 kg sau 0,2 m³ (mc). Nu transportăm: corespondente, acte, bijuterii, pachete cu alimente etc.!
Prețuri și Calcul Tarife Transport Marfă și Colete în Europa:
Prețuri și Tarife cu title de exemplu pentru transport Marfă și colete între Germania și Romania
ÎNCĂRCARE | DESCĂRCARE | TIP MARFĂ | VOLUM | GREUTATE | PREȚ |
TG. MUREȘ | MÜNCHEN | PALETIZAT | 1 PALET | 100 KG | 100 EUR |
STUTTGART | BUCUREȘTI | EFECTE PERS/MARFĂ VRAC/COLETE | 1 MC | 100 KG | 130 EUR |
CLUJ NAPOCA | DORTMUND | PALETIZAT | 2 PALEȚI | 250 KG | 200 EUR |
ORIUNDE | ORIUNDE | EFECTE PERS/MARFĂ VRAC/COLETE | 0.5 MC | 50 KG | 90 EUR |
BERLIN | TIMIȘOARA | PALETIZAT | 1 PALET | 150 KG | 120 EUR |
NÜRNBERG | BUCUREȘTI | PALETIZAT | 3 PALEȚI | 500 KG | 300 EUR |
BUCUREȘTI | BREMA | PALETIZAT | 1 PALET | 100 KG | 125 EUR |
STUTTGART | PIATRA NEAMȚ | EFECTE PERS/MARFĂ VRAC/COLETE | 2 MC | 250 KG | 200 EUR |
DÜSSELDORF | BUCUREȘTI | COLETE/MARFĂ VRAC | 10 COLETE | 100 KG | 120 EUR |
BONN | BISTRIȚA | PALETIZAT | 5 PALEȚI | 500 KG | 380 EUR |
Factori care influențează prețul transportului între România și Germania
Transportul între România și Germania este influențat de o concurență extrem de mare, deoarece majoritatea transportatorilor operează pe această piață. Din cauza economiei în declin și a scăderii volumului de muncă, în timp ce numărul transportatorilor rămâne constant, tarifele trebuie să fie mai mici pentru a rămâne competitivi. Aceste condiții duc la costuri reduse, dar și la o presiune crescută asupra pieței transporturilor.
Prețuri și Tarife cu title de exemplu pentru transport Marfă și colete între Austria și Romania
ÎNCĂRCARE | DESCĂRCARE | TIP MARFĂ | VOLUM | GREUTATE | PREȚ |
TG. MUREȘ | VIENA | PALETIZAT | 1 PALET | 100 KG | 100 EUR |
GRAZ | BUCUREȘTI | EFECTE PERS/MARFĂ VRAC/COLETE | 1 MC | 100 KG | 130 EUR |
CLUJ NAPOCA | KLAGENFURT | PALETIZAT | 2 PALEȚI | 250 KG | 200 EUR |
ORIUNDE | ORIUNDE | EFECTE PERS/MARFĂ VRAC/COLETE | 0.5 MC | 50 KG | 90 EUR |
VIENA | TIMIȘOARA | PALETIZAT | 1 PALET | 150 KG | 120 EUR |
ST.PÖLTEN | BUCUREȘTI | PALETIZAT | 3 PALEȚI | 500 KG | 300 EUR |
BUCUREȘTI | SALZBURG | PALETIZAT | 1 PALET | 100 KG | 125 EUR |
WELS | PIATRA NEAMȚ | EFECTE PERS/MARFĂ VRAC/COLETE | 2 MC | 250 KG | 200 EUR |
LINZ | BUCUREȘTI | COLETE/MARFĂ VRAC | 10 COLETE | 100 KG | 120 EUR |
INNSBRUCK | BISTRIȚA | PALETIZAT | 5 PALEȚI | 500 KG | 380 EUR |
Factori care influențează prețul transportului între România și Austria
Transportul între România și Austria este influențat de mai mulți factori. Datorită distanțelor relativ scurte, tarifele pe kilometru pot fi mai mari. În plus, regulile stricte de circulație și cerințele ridicate privind starea tehnică a vehiculelor contribuie la creșterea costurilor. De asemenea, în regiunea Alpilor, costurile transportului sunt mai ridicate din cauza condițiilor speciale și a infrastructurii montane.
Prețuri și Tarife cu title de exemplu pentru transport Marfă și colete între Italia și Romania
ÎNCĂRCARE | DESCĂRCARE | TIP MARFĂ | VOLUM | GREUTATE | PREȚ |
TG. MUREȘ | VICENZA | PALETIZAT | 1 PALET | 100 KG | 100 EUR |
BOLOGNA | BUCUREȘTI | EFECTE PERS/MARFĂ VRAC/COLETE | 1 MC | 100 KG | 130 EUR |
CLUJ NAPOCA | PORDENONE | PALETIZAT | 2 PALEȚI | 250 KG | 200 EUR |
ORIUNDE | ORIUNDE | EFECTE PERS/MARFĂ VRAC/COLETE | 0.5 MC | 50 KG | 90 EUR |
MILANO | TIMIȘOARA | PALETIZAT | 1 PALET | 150 KG | 120 EUR |
PADOVA | BUCUREȘTI | PALETIZAT | 3 PALEȚI | 500 KG | 300 EUR |
BUCUREȘTI | EMILIA ROMAGNA | PALETIZAT | 1 PALET | 100 KG | 125 EUR |
PISA | PIATRA NEAMȚ | EFECTE PERS/MARFĂ VRAC/COLETE | 2 MC | 250 KG | 200 EUR |
TORINO | BUCUREȘTI | COLETE/MARFĂ VRAC | 10 COLETE | 100 KG | 120 EUR |
ROMA | BISTRIȚA | PALETIZAT | 5 PALEȚI | 500 KG | 380 EUR |
Factori care influențează prețul transportului între România și Italia
Transportul între România și Italia este influențat de mai mulți factori variați. Taxele ridicate pentru autostrăzi și prețul relativ mare al combustibilului cresc costurile generale. În nordul Italiei, tarifele sunt mai mici din cauza concurenței mari, în timp ce în sud, acestea sunt mai avantajoase datorită numărului redus de transportatori. De asemenea, traversările către Sicilia și Sardinia implică costuri foarte mari pentru feriboturi, ceea ce influențează semnificativ prețurile transportului.
Prețuri și Tarife cu title de exemplu pentru transport Marfă și colete între Belgia și Romania
ÎNCĂRCARE | DESCĂRCARE | TIP MARFĂ | VOLUM | GREUTATE | PREȚ |
Tg. Mureș | Antwerpen | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 100 EUR |
koortrijk | București | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 1 mc | 100 kg | 130 EUR |
Cluj Napoca | gent | Paletizat | 2 paleți | 250 kg | 200 EUR |
Oriunde | Oriunde | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 0.5 mc | 50 kg | 90 EUR |
bruxelles | Timișoara | Paletizat | 1 palet | 150 kg | 120 EUR |
mechelen | București | Paletizat | 3 paleți | 500 kg | 300 EUR |
București | turnhout | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 125 EUR |
bruges | Piatra Neamț | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 2 mc | 250 kg | 200 EUR |
charleroi | București | Colete/Marfă Vrac | 10 colete | 100 kg | 120 EUR |
liege | Bistrița | Paletizat | 5 paleți | 500 kg | 380 EUR |
Factori care influențează prețul transportului între România și Belgia
Transportul între România și Belgia este influențat de mai mulți factori. Prețul ridicat al combustibilului și poziția Belgiei, care din punct de vedere logistic poate fi mai dificil de integrat în anumite rute, contribuie la creșterea costurilor. În plus, reglementările stricte și amenzile mari pentru abateri cresc semnificativ tarifele de transport.
Prețuri și Tarife cu title de exemplu pentru transport Marfă și colete între Bulgaria și Romania
ÎNCĂRCARE | DESCĂRCARE | TIP MARFĂ | VOLUM | GREUTATE | PREȚ |
Tg. Mureș | plovdiv | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 100 EUR |
shumen | București | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 1 mc | 100 kg | 130 EUR |
Cluj Napoca | pernik | Paletizat | 2 paleți | 250 kg | 200 EUR |
Oriunde | Oriunde | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 0.5 mc | 50 kg | 90 EUR |
sofia | Timișoara | Paletizat | 1 palet | 150 kg | 120 EUR |
sliven | București | Paletizat | 3 paleți | 500 kg | 300 EUR |
București | khaskovo | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 125 EUR |
burgas | Piatra Neamț | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 2 mc | 250 kg | 200 EUR |
montana | București | Colete/Marfă Vrac | 10 colete | 100 kg | 120 EUR |
ruse | Bistrița | Paletizat | 5 paleți | 500 kg | 380 EUR |
Factori care influențează prețul transportului între România și Bulgaria
Transportul între România și Bulgaria este influențat de mai mulți factori specifici. Deși distanța este relativ scurtă, costurile sunt ridicate din cauza infrastructurii limitate, cu puține autostrăzi și dificultăți la trecerea graniței. În plus, nivelul ridicat al corupției și provocările logistice din regiunea Balcanilor contribuie la creșterea tarifelor de transport.
Prețuri și Tarife cu title de exemplu pentru transport Marfă și colete între Cehia și Romania
ÎNCĂRCARE | DESCĂRCARE | TIP MARFĂ | VOLUM | GREUTATE | PREȚ |
Tg. Mureș | praga | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 100 EUR |
plzen | București | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 1 mc | 100 kg | 130 EUR |
Cluj Napoca | hradec kralove | Paletizat | 2 paleți | 250 kg | 200 EUR |
Oriunde | Oriunde | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 0.5 mc | 50 kg | 90 EUR |
jihlava | Timișoara | Paletizat | 1 palet | 150 kg | 120 EUR |
pardubice | București | Paletizat | 3 paleți | 500 kg | 300 EUR |
București | zlin | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 125 EUR |
brno | Piatra Neamț | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 2 mc | 250 kg | 200 EUR |
ostrava | București | Colete/Marfă Vrac | 10 colete | 100 kg | 120 EUR |
liberec | Bistrița | Paletizat | 5 paleți | 500 kg | 380 EUR |
Factori care influențează prețul transportului între România și Cehia
Transportul între România și Cehia este influențat de mai mulți factori specifici. Deși taxele de drum sunt relativ reduse, infrastructura limitată și calitatea scăzută a autostrăzilor pot crește timpul și costurile transportului. Fiind mai mult o țară de tranzit, cu o concurență redusă între transportatori, aceste aspecte contribuie la formarea tarifelor.
Prețuri și Tarife cu title de exemplu pentru transport Marfă și colete între Danemarca și Romania
ÎNCĂRCARE | DESCĂRCARE | TIP MARFĂ | VOLUM | GREUTATE | PREȚ |
Tg. Mureș | Copenhaga | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 200 EUR |
Rodby | București | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 1 mc | 100 kg | 230 EUR |
Cluj Napoca | SVENDBORG | Paletizat | 2 paleți | 250 kg | 300 EUR |
Oriunde | Oriunde | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 0.5 mc | 50 kg | 190 EUR |
ODENSE | Timișoara | Paletizat | 1 palet | 150 kg | 220 EUR |
Vejle | București | Paletizat | 3 paleți | 500 kg | 400 EUR |
București | SILkeborg | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 225 EUR |
viborg | Piatra Neamț | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 2 mc | 250 kg | 300 EUR |
holstebro | București | Colete/Marfă Vrac | 10 colete | 100 kg | 220 EUR |
aalborg | Bistrița | Paletizat | 5 paleți | 500 kg | 480 EUR |
Factori care influențează prețul transportului între România și Danemarca
Transportul între România și Danemarca este influențat de mai mulți factori care determină costuri mai ridicate. Țările nordice sunt cunoscute pentru tarifele generale mai mari, la care se adaugă costurile ridicate ale combustibilului și taxele suplimentare pentru traversarea numeroaselor poduri. În plus, condițiile dificile din timpul iernii și cerințele tehnice stricte pentru vehicule cresc semnificativ prețurile. Concurența redusă dintre transportatori în această regiune contribuie, de asemenea, la tarife mai mari.
Prețuri și Tarife cu title de exemplu pentru transport Marfă și colete între Elveția și Romania
ÎNCĂRCARE | DESCĂRCARE | TIP MARFĂ | VOLUM | GREUTATE | PREȚ |
Tg. Mureș | bern | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 250 EUR |
aarau | București | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 1 mc | 100 kg | 280 EUR |
Cluj Napoca | zurich | Paletizat | 2 paleți | 250 kg | 350 EUR |
Oriunde | Oriunde | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 0.5 mc | 50 kg | 240 EUR |
lucerne | Timișoara | Paletizat | 1 palet | 150 kg | 270 EUR |
Schaffhausen | București | Paletizat | 3 paleți | 500 kg | 450 EUR |
București | St.Gallen | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 275 EUR |
neuchatel | Piatra Neamț | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 2 mc | 250 kg | 350 EUR |
lausanne | București | Colete/Marfă Vrac | 10 colete | 100 kg | 270 EUR |
sion | Bistrița | Paletizat | 5 paleți | 500 kg | 550 EUR |
Factori care influențează prețul transportului între România și Elveția
Transportul între România și Elveția este influențat semnificativ de procedurile vamale complexe, care sunt obligatorii atât pentru mărfurile care intră, cât și pentru cele care ies din țară. Aceste formalități cresc semnificativ costurile logistice, iar timpul necesar pentru procesarea documentelor poate duce la întârzieri considerabile, în special în perioadele de trafic intens.
Prețuri și Tarife cu title de exemplu pentru transport Marfă și colete între Franța și Romania
ÎNCĂRCARE | DESCĂRCARE | TIP MARFĂ | VOLUM | GREUTATE | PREȚ |
Tg. Mureș | paris | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 200 EUR |
nancy | București | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 1 mc | 100 kg | 230 EUR |
Cluj Napoca | reims | Paletizat | 2 paleți | 250 kg | 300 EUR |
Oriunde | Oriunde | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 0.5 mc | 50 kg | 150 EUR |
bordeaux | Timișoara | Paletizat | 1 palet | 150 kg | 220 EUR |
strasbourg | București | Paletizat | 3 paleți | 500 kg | 400 EUR |
București | rouen | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 225 EUR |
orleans | Piatra Neamț | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 2 mc | 250 kg | 300 EUR |
lyon | București | Colete/Marfă Vrac | 10 colete | 100 kg | 220 EUR |
marseille | Bistrița | Paletizat | 5 paleți | 500 kg | 480 EUR |
Factori care influențează prețul transportului între România și Franța
Transportul între România și Franța este influențat de mai mulți factori care cresc semnificativ costurile. Sistemul scump de autostrăzi determină transportatorii să folosească drumurile naționale, care sunt adesea supraaglomerate și încetinesc traficul. De asemenea, regulile stricte impun șoferilor să își efectueze pauzele lungi în hoteluri, nu în cabine, ceea ce crește cheltuielile. Prețul ridicat al combustibilului contribuie suplimentar la tarifele mai mari de transport.
Prețuri și Tarife cu title de exemplu pentru transport Marfă și colete între Lituania și Romania
ÎNCĂRCARE | DESCĂRCARE | TIP MARFĂ | VOLUM | GREUTATE | PREȚ |
Tg. Mureș | kaunas | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 200 EUR |
varena | București | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 1 mc | 100 kg | 230 EUR |
Cluj Napoca | lazdijai | Paletizat | 2 paleți | 250 kg | 300 EUR |
Oriunde | Oriunde | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 0.5 mc | 50 kg | 150 EUR |
lentvaris | Timișoara | Paletizat | 1 palet | 150 kg | 220 EUR |
vilkija | București | Paletizat | 3 paleți | 500 kg | 400 EUR |
București | vilnius | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 225 EUR |
sirvintos | Piatra Neamț | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 2 mc | 250 kg | 300 EUR |
jurbarkas | București | Colete/Marfă Vrac | 10 colete | 100 kg | 220 EUR |
kelme | Bistrița | Paletizat | 5 paleți | 500 kg | 480 EUR |
Factori care influențează prețul transportului între România și Lituania
Transportul între România și Lituania este influențat de factori precum importanța logistică redusă a țării și infrastructura slab dezvoltată. Posibilitățile limitate de transport și numărul redus de companii active în acest sector contribuie la specificul pieței și la provocările logistice din această regiune.
Prețuri și Tarife cu title de exemplu pentru transport Marfă și colete între Luxemburg și Romania
ÎNCĂRCARE | DESCĂRCARE | TIP MARFĂ | VOLUM | GREUTATE | PREȚ |
Tg. Mureș | Antwerpen | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 100 EUR |
koortrijk | București | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 1 mc | 100 kg | 130 EUR |
Cluj Napoca | gent | Paletizat | 2 paleți | 250 kg | 200 EUR |
Oriunde | Oriunde | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 0.5 mc | 50 kg | 90 EUR |
bruxelles | Timișoara | Paletizat | 1 palet | 150 kg | 120 EUR |
mechelen | București | Paletizat | 3 paleți | 500 kg | 300 EUR |
București | turnhout | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 125 EUR |
bruges | Piatra Neamț | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 2 mc | 250 kg | 200 EUR |
charleroi | București | Colete/Marfă Vrac | 10 colete | 100 kg | 120 EUR |
liege | Bistrița | Paletizat | 5 paleți | 500 kg | 380 EUR |
Factori care influențează prețul transportului între România și Luxemburg
Transportul între România și Luxemburg este influențat de dimensiunile mici ale țării și de volumul redus de încărcări disponibile. Activitatea logistică limitată și cererea scăzută de transport contribuie la specificul pieței din această regiune.
Prețuri și Tarife cu title de exemplu pentru transport Marfă și colete între Norvegia și Romania
ÎNCĂRCARE | DESCĂRCARE | TIP MARFĂ | VOLUM | GREUTATE | PREȚ |
Tg. Mureș | oslo | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 300 EUR |
stavanger | București | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 1 mc | 100 kg | 330 EUR |
Cluj Napoca | bergen | Paletizat | 2 paleți | 250 kg | 400 EUR |
Oriunde | Oriunde | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 0.5 mc | 50 kg | 250 EUR |
oslo | Timișoara | Paletizat | 1 palet | 150 kg | 320 EUR |
lillehammer | București | Paletizat | 3 paleți | 500 kg | 600 EUR |
București | trondheim | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 325 EUR |
gudvangen | Piatra Neamț | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 2 mc | 250 kg | 400 EUR |
andalsnes | București | Colete/Marfă Vrac | 10 colete | 100 kg | 320 EUR |
floro | Bistrița | Paletizat | 5 paleți | 500 kg | 680 EUR |
Factori care influențează prețul transportului între România și Norvegia
Transportul între România și Norvegia implică costuri mai mari din cauza cerințelor vamale stricte, care necesită o pregătire detaliată a documentației atât pentru intrarea, cât și pentru ieșirea mărfurilor din țară. Acest proces poate întârzia transportul cu mai multe zile, iar tarifele sunt influențate suplimentar de distanțele mari și condițiile specifice din țările nordice.
Prețuri și Tarife cu title de exemplu pentru transport Marfă și colete între Olanda și Romania
ÎNCĂRCARE | DESCĂRCARE | TIP MARFĂ | VOLUM | GREUTATE | PREȚ |
Tg. Mureș | amsterdam | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 100 EUR |
limburg | București | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 1 mc | 100 kg | 130 EUR |
Cluj Napoca | eindhoven | Paletizat | 2 paleți | 250 kg | 200 EUR |
Oriunde | Oriunde | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 0.5 mc | 50 kg | 90 EUR |
breda | Timișoara | Paletizat | 1 palet | 150 kg | 120 EUR |
rotterdam | București | Paletizat | 3 paleți | 500 kg | 300 EUR |
București | utrecht | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 125 EUR |
overijjsel | Piatra Neamț | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 2 mc | 250 kg | 200 EUR |
alkmaar | București | Colete/Marfă Vrac | 10 colete | 100 kg | 120 EUR |
drenthe | Bistrița | Paletizat | 5 paleți | 500 kg | 380 EUR |
Factori care influențează prețul transportului între România și Olanda
Transportul între România și Olanda este influențat semnificativ de costurile ridicate ale combustibilului și taxele scumpe pentru utilizarea autostrăzilor, ceea ce crește cheltuielile logistice și limitează profitabilitatea transportatorilor, mai ales în cazul transporturilor de mărfuri cu valoare scăzută.
Prețuri și Tarife cu title de exemplu pentru transport Marfă și colete între Polonia și Romania
ÎNCĂRCARE | DESCĂRCARE | TIP MARFĂ | VOLUM | GREUTATE | PREȚ |
Tg. Mureș | varsovia | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 150 EUR |
rzeszow | București | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 1 mc | 100 kg | 180 EUR |
Cluj Napoca | krakow | Paletizat | 2 paleți | 250 kg | 200 EUR |
Oriunde | Oriunde | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 0.5 mc | 50 kg | 120 EUR |
opole | Timișoara | Paletizat | 1 palet | 150 kg | 180 EUR |
kielce | București | Paletizat | 3 paleți | 500 kg | 350 EUR |
București | wroclaw | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 150 EUR |
lodz | Piatra Neamț | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 2 mc | 250 kg | 300 EUR |
poznan | București | Colete/Marfă Vrac | 10 colete | 100 kg | 170 EUR |
gdansk | Bistrița | Paletizat | 5 paleți | 500 kg | 460 EUR |
Factori care influențează prețul transportului între România și Polonia
Transportul între România și Polonia este marcat de o infrastructură de autostrăzi insuficientă, care duce la utilizarea intensă a drumurilor naționale, într-o piață logistic activă, cu o concurență semnificativă și tarife variabile în funcție de regiuni, de la zone profitabile la cele mai puțin atractive.
Prețuri și Tarife cu title de exemplu pentru transport Marfă și colete între Portugalia și Romania
ÎNCĂRCARE | DESCĂRCARE | TIP MARFĂ | VOLUM | GREUTATE | PREȚ |
Tg. Mureș | lisabona | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 300 EUR |
braga | București | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 1 mc | 100 kg | 300 EUR |
Cluj Napoca | vila real | Paletizat | 2 paleți | 250 kg | 400 EUR |
Oriunde | Oriunde | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 0.5 mc | 50 kg | 200 EUR |
aveiro | Timișoara | Paletizat | 1 palet | 150 kg | 300 EUR |
coimbra | București | Paletizat | 3 paleți | 500 kg | 500 EUR |
București | santarem | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 275 EUR |
portalegre | Piatra Neamț | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 2 mc | 250 kg | 370 EUR |
setubal | București | Colete/Marfă Vrac | 10 colete | 100 kg | 290 EUR |
portimao | Bistrița | Paletizat | 5 paleți | 500 kg | 680 EUR |
Factori care influențează prețul transportului între România și Portugalia
Poziția geografică îndepărtată a Portugaliei implică costuri ridicate de transport și un timp considerabil pentru livrări. Totuși, combustibilul mai ieftin compensează parțial cheltuielile crescute.
Prețuri și Tarife cu title de exemplu pentru transport Marfă și colete între Slovacia și Romania
ÎNCĂRCARE | DESCĂRCARE | TIP MARFĂ | VOLUM | GREUTATE | PREȚ |
Tg. Mureș | bratislava | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 100 EUR |
rimavska sobota | București | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 1 mc | 100 kg | 130 EUR |
Cluj Napoca | nitra | Paletizat | 2 paleți | 250 kg | 200 EUR |
Oriunde | Oriunde | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 0.5 mc | 50 kg | 90 EUR |
ziar | Timișoara | Paletizat | 1 palet | 150 kg | 120 EUR |
trencin | București | Paletizat | 3 paleți | 500 kg | 300 EUR |
București | trnava | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 125 EUR |
nove mesto | Piatra Neamț | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 2 mc | 250 kg | 200 EUR |
ziliana | București | Colete/Marfă Vrac | 10 colete | 100 kg | 120 EUR |
presov | Bistrița | Paletizat | 5 paleți | 500 kg | 380 EUR |
Factori care influențează prețul transportului între România și Slovacia
Transportul între România și Slovacia este caracterizat de costuri reduse, datorită dimensiunilor mici ale țării și activității logistice scăzute, unde cererea limitată pentru transport influențează negativ atractivitatea acestei piețe.
Prețuri și Tarife cu title de exemplu pentru transport Marfă și colete între Slovenia și Romania
ÎNCĂRCARE | DESCĂRCARE | TIP MARFĂ | VOLUM | GREUTATE | PREȚ |
Tg. Mureș | LJUBLIANA | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 100 EUR |
MURSKA SOBOTA | București | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 1 mc | 100 kg | 130 EUR |
Cluj Napoca | CELJE | Paletizat | 2 paleți | 250 kg | 200 EUR |
Oriunde | Oriunde | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 0.5 mc | 50 kg | 90 EUR |
NOVO MESTO | Timișoara | Paletizat | 1 palet | 150 kg | 120 EUR |
MARIBOR | București | Paletizat | 3 paleți | 500 kg | 300 EUR |
București | KOPER | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 125 EUR |
novA GORIC | Piatra Neamț | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 2 mc | 250 kg | 200 EUR |
TOLMI | București | Colete/Marfă Vrac | 10 colete | 100 kg | 120 EUR |
JESENICE | Bistrița | Paletizat | 5 paleți | 500 kg | 380 EUR |
Factori care influențează prețul transportului între România și Slovenia
Transportul între România și Slovenia beneficiază de prețuri mai mici pentru combustibil și autostrăzi, însă dimensiunile reduse ale țării și rolul său de rută de tranzit spre Italia, Spania sau Franța limitează activitatea logistică, ceea ce afectează competitivitatea pieței.
Prețuri și Tarife cu title de exemplu pentru transport Marfă și colete între Spania și Romania
ÎNCĂRCARE | DESCĂRCARE | TIP MARFĂ | VOLUM | GREUTATE | PREȚ |
Tg. Mureș | madrid | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 250 EUR |
pamplona | București | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 1 mc | 100 kg | 230 EUR |
Cluj Napoca | lleida | Paletizat | 2 paleți | 250 kg | 350 EUR |
Oriunde | Oriunde | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 0.5 mc | 50 kg | 170 EUR |
zaragoza | Timișoara | Paletizat | 1 palet | 150 kg | 270 EUR |
valladolid | București | Paletizat | 3 paleți | 500 kg | 450 EUR |
București | barcelona | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 225 EUR |
valencia | Piatra Neamț | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 2 mc | 250 kg | 380 EUR |
toledo | București | Colete/Marfă Vrac | 10 colete | 100 kg | 240 EUR |
sevilla | Bistrița | Paletizat | 5 paleți | 500 kg | 580 EUR |
Factori care influențează prețul transportului între România și Spania
Transportul între România și Spania este influențat de distanța mare, taxele ridicate pentru autostrăzi și prețul crescut al combustibilului, iar dimensiunea vastă a țării, împreună cu activitatea logistică intensă, determină tarife variabile în funcție de regiune, fiind mai mari în zonele izolate.
Prețuri și Tarife cu title de exemplu pentru transport Marfă și colete între Suedia și Romania
ÎNCĂRCARE | DESCĂRCARE | TIP MARFĂ | VOLUM | GREUTATE | PREȚ |
Tg. Mureș | stockholm | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 250 EUR |
jonkoping | București | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 1 mc | 100 kg | 240 EUR |
Cluj Napoca | mariestad | Paletizat | 2 paleți | 250 kg | 330 EUR |
Oriunde | Oriunde | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 0.5 mc | 50 kg | 180 EUR |
orebro | Timișoara | Paletizat | 1 palet | 150 kg | 280 EUR |
karlstad | București | Paletizat | 3 paleți | 500 kg | 370 EUR |
București | uppsala | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 250 EUR |
ostersund | Piatra Neamț | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 2 mc | 250 kg | 350 EUR |
gavle | București | Colete/Marfă Vrac | 10 colete | 100 kg | 240 EUR |
falun | Bistrița | Paletizat | 5 paleți | 500 kg | 580 EUR |
Factori care influențează prețul transportului între România și Suedia
Transportul între România și Suedia este influențat de costurile ridicate specifice țărilor nordice, cum ar fi combustibilul scump și taxele mari pentru traversarea podurilor, la care se adaugă condițiile dificile din timpul iernii și cerințele stricte pentru vehicule, într-o piață cu o concurență redusă.
Prețuri și Tarife cu title de exemplu pentru transport Marfă și colete între Turcia și Romania
ÎNCĂRCARE | DESCĂRCARE | TIP MARFĂ | VOLUM | GREUTATE | PREȚ |
Tg. Mureș | istanbul | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 250 EUR |
edirne | București | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 1 mc | 100 kg | 290 EUR |
Cluj Napoca | bursa | Paletizat | 2 paleți | 250 kg | 380 EUR |
Oriunde | Oriunde | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 0.5 mc | 50 kg | 250 EUR |
istanbul | Timișoara | Paletizat | 1 palet | 150 kg | 300 EUR |
izmir | București | Paletizat | 3 paleți | 500 kg | 430 EUR |
București | ankara | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 295 EUR |
denizli | Piatra Neamț | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 2 mc | 250 kg | 390 EUR |
konya | București | Colete/Marfă Vrac | 10 colete | 100 kg | 240 EUR |
eskisehir | Bistrița | Paletizat | 5 paleți | 500 kg | 680 EUR |
Factori care influențează prețul transportului între România și Turcia
Transportul între România și Turcia este marcat de procedurile vamale extinse, care sunt necesare pentru toate mărfurile transportate în afara granițelor Uniunii Europene. Aceste formalități duc la timpi de așteptare lungi pentru camioane și cresc semnificativ costurile de transport. În plus, volumul ridicat de trafic la punctele de frontieră turcești contribuie la întârzieri suplimentare.
Prețuri și Tarife cu title de exemplu pentru transport Marfă și colete între Ungaria și Romania
ÎNCĂRCARE | DESCĂRCARE | TIP MARFĂ | VOLUM | GREUTATE | PREȚ |
Tg. Mureș | budapest | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 100 EUR |
debrecen | București | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 1 mc | 100 kg | 130 EUR |
Cluj Napoca | miskolc | Paletizat | 2 paleți | 250 kg | 170 EUR |
Oriunde | Oriunde | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 0.5 mc | 50 kg | 90 EUR |
székesfehérvár | Timișoara | Paletizat | 1 palet | 150 kg | 100 EUR |
szeged | București | Paletizat | 3 paleți | 500 kg | 250 EUR |
București | nagykanizsa | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 125 EUR |
tatabánya | Piatra Neamț | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 2 mc | 250 kg | 190 EUR |
győr | București | Colete/Marfă Vrac | 10 colete | 100 kg | 120 EUR |
sopron | Bistrița | Paletizat | 5 paleți | 500 kg | 290 EUR |
Factori care influențează prețul transportului între România și Ungaria
Transportul între România și Ungaria se caracterizează prin cele mai mici tarife din Europa. Acest fenomen se datorează concurenței foarte mari, cu un număr ridicat de transportatori și companii logistice maghiare, la care se adaugă fluxul semnificativ de operatori din țările vecine. Aceste condiții mențin constant tarifele scăzute pe această rută.
Prețuri și Tarife cu title de exemplu pentru transport Marfă și colete între Croația și Romania
ÎNCĂRCARE | DESCĂRCARE | TIP MARFĂ | VOLUM | GREUTATE | PREȚ |
Tg. Mureș | zagreb | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 100 EUR |
karlovac | București | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 1 mc | 100 kg | 130 EUR |
Cluj Napoca | glina | Paletizat | 2 paleți | 250 kg | 200 EUR |
Oriunde | Oriunde | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 0.5 mc | 50 kg | 90 EUR |
varazdin | Timișoara | Paletizat | 1 palet | 150 kg | 120 EUR |
rijeka | București | Paletizat | 3 paleți | 500 kg | 300 EUR |
București | porec | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 125 EUR |
otocac | Piatra Neamț | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 2 mc | 250 kg | 200 EUR |
gospic | București | Colete/Marfă Vrac | 10 colete | 100 kg | 120 EUR |
split | Bistrița | Paletizat | 5 paleți | 500 kg | 380 EUR |
Factori care influențează prețul transportului între România și Croația
Transportul între România și Croația este influențat de mai mulți factori care determină costuri mai ridicate. Taxele de autostradă, gestionate prin sistemul de porți, contribuie semnificativ la creșterea tarifelor. Distanțele mai scurte și numărul redus de companii de transport concurente din regiune influențează, de asemenea, prețurile practicate
Prețuri și Tarife cu title de exemplu pentru transport Marfă și colete între Grecia și Romania
ÎNCĂRCARE | DESCĂRCARE | TIP MARFĂ | VOLUM | GREUTATE | PREȚ |
Tg. Mureș | atena | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 120 EUR |
thessaloniki | București | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 1 mc | 100 kg | 130 EUR |
Cluj Napoca | edessa | Paletizat | 2 paleți | 250 kg | 240 EUR |
Oriunde | Oriunde | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 0.5 mc | 50 kg | 100 EUR |
larissa | Timișoara | Paletizat | 1 palet | 150 kg | 150 EUR |
zagoria | București | Paletizat | 3 paleți | 500 kg | 300 EUR |
București | lamia | Paletizat | 1 palet | 100 kg | 125 EUR |
livadia | Piatra Neamț | Efecte pers/Marfă vrac/Colete | 2 mc | 250 kg | 210 EUR |
pireus | București | Colete/Marfă Vrac | 10 colete | 100 kg | 120 EUR |
tripolis | Bistrița | Paletizat | 5 paleți | 500 kg | 390 EUR |
Factori care influențează prețul transportului între România și Grecia
Transportul între România și Grecia este influențat de factori precum poziția geografică și dificultățile legate de trecerea frontierelor, care duc la costuri mai ridicate. Totodată, volumul redus de mărfuri transportate și concurența scăzută pe această rută contribuie la specificul pieței, influențând tarifele de transport.